권호상세
Human Development : vol.52 no.2 2009
- 발행일
- 2009.03.01
- 입수일
- 2013.08.30
- 출판사
- KARGER
소장정보
위치 | 등록번호 | 청구기호 / 출력 | 상태 | 반납예정일 |
---|---|---|---|---|
이용 가능 (1) | ||||
한국청소년정책연구원 | SER01047 | 대출가능 | - |
이용 가능 (1)
- 등록번호
- SER01047
- 상태/반납예정일
- 대출가능
- -
- 위치/청구기호(출력)
- 한국청소년정책연구원
기사명 | 저자 | 페이지 | 발행일 | 첨부 | 내용보기 |
---|---|---|---|---|---|
The Theory of Conceptual Fields | Gerard Vergnaud | 83-94 | 2009.03.01 | - | |
Dual Processes in the Psychology of Mathematics Education and Congnitive Psychology | Ellen Gillard et al. | 95-108 | 2009.03.01 | - | |
The Challenge of Formative Assessment in Mathematics Education: Children''s Minds, Teacher''s Minds | Herbert P. Ginsburg | 109-128 | 2009.03.01 | - | |
The Technological Mediation of Mathematics and Its Learning | Celia Hoyles et al. | 129-147 | 2009.03.01 | - | |
Helping Children Develop Mathematically | Brian Greer | 148-161 | 2009.03.01 | - |